FAQ

Heb je een vraag? Hieronder kan je een aantal vragen en antwoorden vinden die je kunnen verder helpen. Toch nog iets niet duidelijk, stuur mij een berichtje via het contactformulier en ik help je zo snel mogelijk verder!

Wanneer wordt mijn pakje verzonden?

Je pakje wordt verzonden nadat je je bestelling hebt geplaatst. Je staat uiteraard vol enthousiasme te trappelen om je pakje te ontvangen en dus gaan we ook zo snel mogelijk en met de meeste zorg aan de slag om jouw pakketje klaar te maken. Je pakketje zal binnen de 2 werkdagen na het plaatsen van je order verwerkt en verzonden worden.

Naar welke landen kan een pakje verzonden worden?

Je pakje kan naar deze landen verzonden worden:

  • België;
  • Nederland;
  • Luxemburg;
  • Frankrijk;
  • Duitsland;
  • Spanje;
  • Zweden:
  • Finland;
  • Polen;
  • Denemarken;
  • Italië.

In België bedraagt de verzendkost 5.70 EUR, of als je kiest voor een levering in een pakjesautomaat of een afhaalpunt, bedraagt de verzendkost 4.50 EUR. Voor Nederland bedraagt deze 6.80 EUR en voor  Luxemburg 6.90 EUR. 

Vanaf een bestelbedrag van 75 EUR vallen de verzendkosten weg en zal je bestelling gratis verzonden worden binnen België, Nederland en Luxemburg.

Bestellingen naar Frankrijk en Duitsland worden vanaf 100 EUR gratis verzonden.

Voor de andere landen (Spanje, Italië, Zweden, Finland, Polen en Denemarken) zal de verzendkost bij de check-out worden berekend.

Uiteraard kunnen onze Juno-pakketjes naar elk mooi plekje ter wereld verstuurd worden. Staat jouw land dus niet in het lijstje, neem dan contact met ons op en we zorgen dat het geleverd kan worden!


Kan Juno leveren op een door mij gekozen dag en tijdstip?

Je kan jammer genoeg zelf geen dag of tijdstip kiezen voor de levering van je pakje. We werken voor de verzending van onze pakketjes samen met externe partners die zelf hun routeschema bepalen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je kan je bestelling volgen! Van zodra je pakketje wordt verzonden, krijg je hiervan bevestiging via mail. Vervolgens kan je via die link jouw levering volgen, zo weet je wanneer je je magic vibe pakketje mag verwachten!

Wat als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent om je pakje te ontvangen is het mogelijk dat de bestelling bij de buren wordt afgeleverd. Als dat zo het geval zou zijn, krijgt u hiervan bericht.

Mijn promocode werkt niet, wat nu?

Bij (tijdelijke) acties maken we naast automatische kortingen ook gebruik van promocodes die uniek zijn. Als de door jouw verkregen promocode niet werkt kan dit zijn doordat:

  • de schrijfwijze niet helemaal correct is
  • de promocode niet meer geldig is

Indien de code nog steeds niet werkt, neem even contact met ons op.

Gebeurt de betaling van mijn bestelling veilig?

Jouw betaling wordt veilig afgehandeld en beveiligd door Mollie. Dit is een Europees gevestigd bedrijf dat fungeert als transactie provider tussen Juno en de klant. Door gebruik te maken van Mollie verloopt de volledige betalingscyclus veilig.

Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie?

We accepteren volgende betaalmogelijkheden:

  • Bancontact;
  • Visa;
  • Mastercard;
  • Maestro;
  • iDeal;
  • PayPal.

Happy Shopping!

FAQ
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x