Verzendlabel aanvragen

Is het moeilijk om langs te komen of woon je niet in één van de gemeentes waar ik zelf een ophaal-service voorzie? Geen probleem, vraag dan even een verzendlabel aan!

Hoe het werkt:

  1. Gegevens invullen op het formulier;
  2. Gegevens doorgestuurd? Ik stuur je via mail zo snel mogelijk een verzendlabel of een QR code door;
  3. Neem een (gebruikte) kartonnen doos. Let op: graag zo compact mogelijk inpakken aangezien de grootte van de doos de transportkost mee bepaald en dus ook onze ecologische voetafdruk.
  4. Maak je (kleer)kasten leeg en stuur alle artikelen op die in aanmerking komen voor aankoop en verkoop;
  5. Plak de doos goed toe;
  6. Print het verzendlabel af;
  7. Plak het verzendlabel op de kartonnen doos;
  8. Breng je doos naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat de post zijn werk doen! :)
  9. Tip: hou na het afgeven van je pakket, je Track&Trace nummer goed bij.

Belangrijk: van zodra je een verzendlabel hebt ontvangen, heb je twee weken de tijd om je pakketje te verzenden. Indien ik na twee weken niets heb ontvangen, zal de kost van het verzendlabel worden doorgerekend aan de klant.

Wat gebeurt er nadat ik je pakketje goed heb ontvangen:

Na ontvangst van de artikelen kijk ik welke stuks ik kan weerhouden en welke niet. Ik stel je via mail of bericht een totaalbedrag voor waarmee je al dan niet akkoord kan gaan.

De artikelen die niet weerhouden zijn, mag je ofwel binnen de 7 dagen terug komen ophalen, ofwel bezorg ik ze in jouw naam aan het goede doel waar we mee samen werken: Moeders voor Moeders. De artikelen kunnen ook terug gestuurd worden naar jou met de post, waarbij de kost voor de klant is.


Heb je nog vragen? Stuur mij een mail of berichtje en ik probeer je zo snel mogelijk verder te helpen!

Ik kijk er naar uit om je preloved ones te mogen ontvangen!




  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x